« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Wydanie zaświadczenia o wyborze na Radnego Gminy Baranów.

3. Złożenie ślubowania przez Radnego i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Przyjęcie porządku obrad.

5. Informacja Wójta Gminy Baranów nt. działalności w okresie międzysesyjnym oraz nt. uchwał podjętych na poprzedniej sesji.

6. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Baranów nt. działalności w okresie międzysesyjnym.

16. Podjęcie uchwały w sprawie określenia kryteriów rekrutacji i przyznawania liczby punktów za poszczególne kryteria oraz dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia, przyjętych w postępowaniu rekrutacyjnym do szkoły podstawowej dla którego organem prowadzącym jest Gmina Baranów, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły podstawowej.

17. Informacja Wójta Gminy Baranów o złożonych oświadczeniach majątkowych.

18. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Baranów o złożonych oświadczeniach majątkowych.

19. Informacja nt. interpelacji i zapytań Radnych.

20. Wolne wnioski i informacje.

21. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej