Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Informacja Wójta Gminy Baranów nt. działalności w okresie międzysesyjnym oraz nt. uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Baranów nt. działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów miejscowości Mroczeń.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych fragmentów gminy Baranów.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Baranów na lata 2025-2028.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Baranów.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/62/2025 w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Baranów w 2025 roku.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania statutu Gminnej Bibliotece Publicznej w Baranowie.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY BARANÓW Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA ROK 2026”.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/59/2025 Rady Gminy Baranów z dnia 19 lutego 2025 roku w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Kępińskiego w 2025 roku
14.
Informacja Wójta Gminy Baranów o złożonych oświadczeniach majątkowych.
15.
Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Baranów o złożonych oświadczeniach majątkowych.
16.
Informacja nt. interpelacji i zapytań Radnych.
17.
Wolne wnioski i informacje.